کسب درآمد اینترنتی با ثبت نام و مشاهده تبلیغ در بنرهای زیر

سلام من میخوام  سایت های معتبری رو براتون معرفی کنم که از اونا میشه درآمد کسب کرد 

 
 این سایت ها از سایت هایی هستش که کاملا قابل اعتماده و ثبت شده در  ستاد ساماندهی کشور میباشند
 
 
برای اینکه بهتر با کسب درآمد در این سایت ها آشنا بشید طریقه عضویت سایت اول رو به همراه عکس در لینک زیر براتون آماده کردم.با مشاهده لینک زیر شما نسبت به ثبت نام و فعالیت در اکثر سایت های کلیکی ایران آشنایی پیدا خواهید کرد
   آموزش ثبت نام و فعالیت 
 
شما نیز بعد از ثبت نام میتوانید بنر مخصوص پنل کاربری خود را دریافت و داخل وبلاگتان قرار دهید
 
در صورت نداشتن وبلاگ نیز با راه اندازی رایگان وبلاگ میتوانید پنل اختصاصی برای خود داشته باشید و مدیریت نمایید
 ثبت نام وبلاگ
 
پس از ثبت نام در وبلاگ از طریق لینک زیر آموزش زیر مجموعه گیری و تبلیغ در وبلاگتون رو در اختیارتون گذاشتم
 
 

کسب درآمد اینترنتی با مشاهده آگهی

   
پی تی سی چیست؟
 
پی تی سی یک سیستم تبلیغاتی هست بر اساس کلیک. به طوری که سایت های مختلف ، اعم از شرکت ها ، افراد حقیقی ، و ... تبلیغات خودشون رو برای نمایش به این سایت ها میسپارند و به ازای اون مبلغی رو به سایت میدهند . و همینطور که مشخصه هدف این سایت ها هم تبلیغ کردن برای سایت ها و افراد مختلف و کسب در آمد از این طریق هستش.
 
چگونگی فعالیت این سایت ها ...
 
فعالیت در این سایت ها به این صورته که وقتی سایتی و یا شخصی به این سایت های پی تی سی تبلیغی رو داد این سایت ها میان تبلیغات رو بر اساس کلیک تنظیم میکنن به این صورت که مثلا شرکت تبلیغ کننده میگه من میخوام 10 هزار نفر روی تبلیغی که منحصر به منه کلیک کنن و از سایت من بازدید کنن. مدیر میاد مثلا این 10 هزار کلیک رو توی 10 روز تقسیم میکنه و یک آگهی (به قیمت معمولا 5 تا 6 تومان) قرار میده و 1000 کلیک به اون اختصاص میده...
 
حالا نوبت من و شما میشه که میریم تو این سایت ها ثبت نام میکنیم و این تبلیغات رو با کلیک کردن نگاه میکنیم و کسب در آمد میکنیم.
شاید بگید که ارزش نداره که من برم برای 6 تا تک تومانی وقت خودمو تلف کنم . ولی در این سایت ها امکانی وجود داره به نام زیر مجموعه (اشتباه نکنید به هیچ وجه این زیر مجموعه ها هرمی نیستند . چون شما فقط از زیر مجموعه هایی که دارید در آمد کسب میکنید و از زیر مجموعه های زیر مجموعه هاتون هیچ در آمدی کسب نخواهید کرد) . این زیر مجموعه ها به دو گروه تقسیم شدند مستقیم و اجاره ای ... مستقیم اونهایی هستند که شما خودتون از طریق دوستان و اشنایان جذب میکنید و اجاره ای اونهایی هستند که سایت در ازای پرداخت مبلغی از طرف شما در اختیارتون قرار میده. و میتونید با این زیر مجموعه ها در آمدی 600 هزار تومان ( سود خالص) در ماه فقط در یک سایت داشته باشید.
نحوه فعالیت در سایت های کلیکی
 
فعالیت در این سایت ها به گونه ای هست که شما میرین و تو این سایت ها عضو میشید.و شروع میکنید به کلیک کردن بر روی آگهی ها... هر سایت بر اساس سیاستی که در پیش گرفته تعداد مشخصی آگهی داره که شما میتونید در هر 24 سایت یک بار همه ی اونها رو مشاهده کرده و در آمد کسب کنید.
آگهی ها 3 نوع هستند :
استاندارد : که معمولا در سایت ها بین 8 تا 10 هستند و اصلی ترین آگهی ها هستند... (معمولا به ازای هر کلیک بین 6 تا 15 تومان)
مینی یا کوچک : که در هر سایت بسته به تعداد کاربرانش و تبلیغ دهندگان میتونه تا 400 تا هم در حال حاظر موجود باشه(معمولا 4 تومان به ازای هر کلیک)
تینی یا خیلی کوچک : مانند آگهی های کوچک هستند ولی با قیمتی کمتر (معمولا 2 تومان به ازای هر کلیک)
 
زیر مجموعه ها 2 نوع هستند :
مستقیم : که شما میتونید با لینکی که در اختیارتون میذارند این سایت ها از اقوام و اشنایان و دوستان و قرار دادن در سایت های دیگه و تبلیغ کردن افراد مختلفی رو به صورت زیر مجموعه بگیرید و به ازای هر کلیک اونها در آمدی کسب کنید
اجاره ای : زیر مجموعه هایی که سایت در ازای مبلغی در اختیار شما قرار میده و شما از اون در آمد کسب میکنید... به صورت مثال سایت یک زیر مجموعه رو به شما 250 تومان برای 1 ماه اجاره میده و شما میتونید 300 تومن و یا بیشتر ازش در آمد کسب کنید (چون تعداد زیر مجموعه های اجاره ای گاها تا 2000 هم میرسه در نتیجه سود خوبی رو شما کسب خواهید کرد )
 
انواع عضویت ها معمولا 4 نوع :
 
استاندارد / پیشرفته : وقتی شما در سایت عضو میشید عضویت شما استاندارد هستش و برای این عضویت لازم نیست مبلغی رو بپردازید و اگر جزو 500 نفر اول سایت باشید عضویت شما پیشرفته بوده و محاسن بیشتری نسبت به استاندارد داره.
برنزی و نقره ای و طلایی : که 3 نوع عضویت هستند که شما به ازای پرداخت مبلغی به این عضویت ها ارتقا پیدا میکنید و میتونید سود بیشتری رو کسب کنید در هر نوع از این عضویت ها شما میتونید زیر مجموعه های خودتون رو تا حدی که سایت تعیین میکنه افزایش بدید و سود خیلی خوبی کسب کنید
 
دو نوع حساب داریم
جاری : حسابی که در امد شما توی اون هستش و در فاصله های مشخصی میتونید از اون برداشت کنید تا به حساب بانکیتون که قبلا در قسمت تنظیمات ثبت کردید واریز بشه
سپرده : که با اون میتونید زیر مجموعه بخرید و عضویتتون رو ارتقا بدید ... شما میتونید موجودی این حساب رو از حساب بانکیتون افزایش بدید
 
زیر مجموعه ها چگونه برای ما در آمد کسب میکنند؟
 
در ابتدا بگم که شما فقط از کلیک استاندارد زیر مجموعه هاتون در آمد کسب میکنید یعنی اینکه اگر زیر مجموعه ی شما به ازای هر کلیک استاندارد که تعداد محدودی داره انجام بده مبلغی به حساب شما واریز میشه که نسبت به عضویت ها از 2 تومان تا 5 تومان متغیره . و در ازای کلیک های تینی و مینی فقط مبلغ کسب شده به حساب خودش واریز خواهد شد.
با یه مثال شروع میکنم... مثلا شما در یک سایت 100 زیر مجموعه اجاره ای داریم که برای هر کدوم 250 تومان داده اید.یعنی 25 هزار تومان داده اید و این زیر مجموعه هارو برای 1 ماه (30 روز ) اجاره کردید.
اگر 8 اگهی در سایت وجود داشته باشه . و چون در هر سایتی هم زیر مجموعه ی فعال و هم غیر فعال و هم نیمه فعال وجود داره فرض کنیم که همه ی زیر مجموعه ها به طور میانگین 6 کلیک کنند... در روز 600 کلیک انجام میشه ... که اگر عضویت شما استاندارد باشه (2 تومان به ازای هر کلیک زیر مجموعه ) شما 1200 تومان کسب میکنید . و در ماه 36 هزار تومان کسب میکنید... یعنی به همین راحتی 11 هزار تومان در ماه کسب کرده اید..
 
سایت های کلیکی این سود رو از کجا میارن که پرداخت کنه؟
 
این گونه سایت ها معمولا از طریق تبلیغات تینی و مینی که کاربرا میخرن و در سایت قرار میدن و یا از سایت های دیگه سفارش میگیرن و همچنین کار کردن با سرمایه گذاری های کاربران سود کاربران رو پرداخت خواهند کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1396برچسب:, | 20:38 | نویسنده : محمد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.